See İzle

See

Kasım ayında başlayacak dizinin konusu : Dünya üzerindeki herkesin görme yetisinin Tanrı tarafından alındığı bir dönemde geçen See'de insanlar dokunarak ve hissederek yollarını buluyordur. Avcılıkla yaşamlarını sürdüren bu halkın aralarına ikiz bebekler doğar. Bu bebeklerin görme yetisi vardır. Halk, onları ya şeytani ya da mucizevi olarak adlandıracaktır. Bebekler, halk arasında büyük bir mücadele başlatır. Onu koruyanlar ve yok etmek isteyenler olarak ikiye ayrılırlar.


See Dizisini Sevenlere Öneriler
Yorumlar 150
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
Aksin
1 hafta önce

KAAN senin sitenin taşaklarina beton yetmez super bi site helal

2 Cevapla
efemm
11 saat önce

got tan sonra en iyisi.

1 Cevapla
izleyici-
1 gün önce

Kaan uygulamaya giris yapamıyorum sorun bendemi adres değişikliğindenmi mail geldi sevindim umudumu kaybetmeye başlamıştım artık

0 Cevapla
Tans69
1 hafta önce

Selamlar Kaan.2. sezon bölümleri haftalık mı yayınlanıyor.Son bölüme kadar devam eder demi.İyi çalışmalar.

0 Cevapla
hdkaan Yönetici
1 hafta önce

haftalık yayınlanıyor hocam

0 Cevapla
Aryaaa01
1 hafta önce

İzlediğim dizileri nereden ekliyebilirim yardımcı olur musunuz

0 Cevapla
benjamin34
1 hafta önce

iyi dizi iyii

0 Cevapla
heytbe
1 hafta önce

biride laf olsun diye 4k ne zaman yayınlıcaksın demıs arkadas ben 1080 p 4 k tv de 160 ekran mukemmel goruntu alıyorum

1 Cevapla
Davut26
6 gün önce

Laf olsunu mu var bro çoğu site 4K filmler yayınlıyor öneri olcak tabi bendede 65” lg 4k görüntü yükseltme özlelliği sayesinde 1080p filmleri pürüssüz izliyorum ama bide orjin 4k izle farkı gör gözlerini ayırmassın

0 Cevapla
Ugur4422
2 hafta önce

kaan bey 4k ya ne zaman geçeceksiniz televizyondan izlenmiyor 1080p kalite kötü bazı sitelerin var 4k sitemi en kısa zamanda sizdende bekliyoum seyir zevki yaşatın bize başka türlü izlenmiyro tv de saygılarla:)

1 Cevapla
hdkaan Yönetici
2 hafta önce

hocam altyapı hazır yazılımcılarla konuşuyoruz

3 Cevapla
Ugur4422
2 hafta önce

filmeri hep bu siteden izliyorum başka steden izlemek istemiyorum

2 Cevapla
Atropinra1
2 hafta önce

2.sezon 2.bölüm de süperdi. İlk sezondaki o aceleci tavır 2.sezonda yok, her şey ilmek ilmek dokunuyor

0 Cevapla
Gurcan_17
2 hafta önce

Dizi çok iyi keyifle izliyorum . Admin iyiki varsın site harika smart tv aldım 3 gün önce beğeni ile izliyorum .

0 Cevapla
sixfingers
2 hafta önce

2. sezon bölümler gözükmüyor.

0 Cevapla
hdkaan Yönetici
2 hafta önce

tekrar bakınız, 2. sezon ilk iki bölüm yüklü ve çalışıyor

0 Cevapla
AliArslan7
2 hafta önce

türkçe dublaj gelicekmi ?

0 Cevapla
tamer78
2 hafta önce

tek kelimeyle süper bir dizi

0 Cevapla
Salzburg
3 hafta önce

diziye başlayayım dedim 8 dk dayanabildim

0 Cevapla
zubizar
2 hafta önce

gerçekten merak ettim neden?

0 Cevapla
AliArslan7
2 hafta önce

neden?

0 Cevapla
denizgungr
1 hafta önce

muhtemelen jason momoa'ya odaklandi arkadas :D

0 Cevapla
Davut26
3 hafta önce

Kaan 4K film dizi yükleme yapamıyormusunuz en çok takip ettiğim site 4K paylaşım yapanlarda var ama sanki eksiklik gibi kalmış paylaşımlar için teşekkürler

1 Cevapla
kaan Yönetici
3 hafta önce

yapacağız hocam sistem hazır

1 Cevapla
KaraDuman_
3 hafta önce

Vay Be Kaan 11 Yıl Olmuş Burda Kayıtlı Olan Bir Hesabım Var Mail Şifresini Unuttuğum İcin Giremiyorum Bu Koduna Yardımcı Olurmusun.

0 Cevapla
kaan Yönetici
3 hafta önce

hocam hesaplar sistemde duruyorda bu yazılım şu an beta 2. kısmı bitirince belki aktif olur. mailini hatırlıyorsan şifre talep et

0 Cevapla
KaraDuman_
3 hafta önce

hocam mail hatırlıyorum ama mailin şifresini bilmiyorum

0 Cevapla
kaan Yönetici
3 hafta önce

maili dogru yazdıysanız gelmesi lazım hocam

0 Cevapla
no1se
3 hafta önce

GOT dan sonra izlediğim en iyi dizi umarım sezonları uzarda uzar 👍😁

0 Cevapla
Atropinra1
3 hafta önce

2.sezon çok daha iyi olacağını ilk bölümden hissettirdi

1 Cevapla
Omralkn
3 hafta önce

Harika dizi

0 Cevapla
_MED_
3 hafta önce

Farklı konu arayanlar için güzel bir dizi aksiyonu bol oyunculuk çok iyi tavsiye ederim.

1 Cevapla
Ugur6969
3 hafta önce

Teşekkürler hdkaan ..

0 Cevapla
Hayseni
3 hafta önce

Siz nasıl güzel bir sitesiniz böyle yıllardır takip ediyorum bağımlılık yaptınız kalitenizle

1 Cevapla
Bakhti97
3 hafta önce

Aynen, ne zaman film izlemek istesem aklıma ilk burası geliyo, diğerleri çakma gibi sanki🤌🏼

0 Cevapla
hdkaan Yönetici
3 hafta önce

Çok teşekkür ederiz

1 Cevapla
_MED_
3 hafta önce

Kaan kapitalist sistemi altüst edip bize bedava film keyfi yaşattığın için hesap açıp sana teşekkür etmek istedim.. Bir de bu dizini 2. Sezonu yarın yayınlanacakmış hemen ekleyebilirmisin? .?

0 Cevapla
hdkaan Yönetici
3 hafta önce

biz ilginiz için teşekkür ederiz, çevirisi çıktığı anda yayınlayacağız

1 Cevapla
gardi
2 ay önce

çok güzel bir dizi kaçırmayın seyredin...

0 Cevapla
Seyirci61
2 ay önce

beklemedeyiz

0 Cevapla
Pita34
2 ay önce

2.sezon yayın tarihi 26 ağustos az evvel okudum

1 Cevapla
calal
4 ay önce

şunun bi düblajı çıksa

0 Cevapla
ALTMR
8 ay önce

Sezon da haber yok mu hala ?

0 Cevapla
Kadir
8 ay önce

Mükemmel bir diziii herkese TAVSİYE EDERİM....2 sezon neden başlamıyor anlamadimm..bu konuda bilgi alabilirmiyim...

0 Cevapla
İstanbul
9 ay önce

Kaan yeni sezon ne zaman bilgin var mı?

0 Cevapla
kaan Yönetici
9 ay önce

2. seonun tam tarihi belli değil şu an

1 Cevapla
Background
Kapat ×