Lost in Space İzle

Lost in Space
Lost in Space Dizisini Sevenlere Öneriler
Yorumlar 42
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
Tofiq
4 ay önce

Mən bu filmin 3cu sezonun çoxdandı gözləyirəm ama nədənsə gəlmir

0 Cevapla
Sevgi
5 ay önce

dublajı yok sanırım bununda :(

0 Cevapla
yalçın Sucu
1 yıl önce
Bu yorum spoiler içeriyor! Yorumu görmek için tıklayın.

çok mantık hatası var. bir mavı çuvalın içinde silahı saklıyor ve onu angelinanın bulacağına emin bu işi yapacağına emin, sonra robotun atladığı yeri neerden biliyor eliyle koymuş gibi buluyor madem bu kadın bu kadar zek de dizinin başında niye vasıfsız biri olarak gösterildi. dizi güzel ama bu kadar mantık hatası soğutuyor.

0 Cevapla
Abdullah Saray
1 yıl önce

Hocam ellerine sağlık 3.sezon ne zaman acaba.?

0 Cevapla
faruk kaya
1 yıl önce

indirme hızı 1,8 mb geçmiyor...

0 Cevapla
Murat Ruhlusaraç
1 yıl önce

Türkçe Dublaj versiyonu gelecek mi yakında?

0 Cevapla
kaan Yönetici
1 yıl önce

yok çok iyi dizi olursa atıyoruz

0 Cevapla
Durmus
1 yıl önce

Filimler bazı yerlerde takılıyor

0 Cevapla
Kadir Karakoç
1 yıl önce

Dizinin ilk sezonu gibi bu sezonuda enfes olmuş 😏 akşamdan sabaha bitti 😂

0 Cevapla
köksal
1 yıl önce

Admin bölümler silinmiş mi?

0 Cevapla
metin
1 yıl önce

Bölümler açılmıyor.ilgilenirseniz sevinirim.

0 Cevapla
Arabic Nezo
1 yıl önce

merakla beklediğim dizilerden birisi çıksın artık 2 ci sezon

0 Cevapla
Resul İbrahimli
1 yıl önce

Super bir şeye benziyo.bunun ingilizce altyaılısı varmı?

0 Cevapla
Mehmet Ünver
1 yıl önce

2.sezon ne zaman gelecek acaba

0 Cevapla
Orhan özbek
2 yıl önce

Icinde coluk cocuk olan macera aksiyon bilimkurgu filmlerini sevmiyorum izleyeyim diyorum ama gitmiyor yaaa

0 Cevapla
Adminex
2 yıl önce

Abi acilmio inmio

0 Cevapla
Musa Kuru
3 yıl önce

fılm yokkı acılcak admın

0 Cevapla
2ozan
3 yıl önce

Silinmiş bütün alternatifler

0 Cevapla
Sky Passenger
3 yıl önce

beyler robot geri donecek kumsalda robot kendi dünyasının tehlikede olduğu analtmış çocuk resim gösterdiya o işte 2, sezon 2019 ortaları veya 2020 başı çıkacak

0 Cevapla
Onur Sağlık
3 yıl önce

8. bölümde konuşmalar sessiz admin edit: alternatifler düzgünmüş

0 Cevapla
Ömer Onur Yavuz
3 yıl önce

film gayet güzel ve izlenebilir. başkalarının ne dediğine bakmayın siz. Sevgili Admin 2nci sezon var mı veya ne zaman gelir ??

0 Cevapla
odhin
3 yıl önce

2 ci sezon gelmez diye düşünüyorum çünkü robat is gone

0 Cevapla
yavuz ayvalı
3 yıl önce

Sevgili admin 2 sezon ne zaman gelir

0 Cevapla
zaptu
3 yıl önce

süper bir dizi.... kesinlikle izleyin.

0 Cevapla
zaptu
3 yıl önce

reklamlar haricinde birde BTC ve ETH adreslerini paylaş belki yardım için gönderim yapmak isteyen kişiler olur.

0 Cevapla
Samet Yılmaz
3 yıl önce

bunların hepsi bi gusül abdesti alması gerekir

0 Cevapla
Khadir Khan
3 yıl önce

Bilim kurgunun dibine dibine vurmuşlar gerçekten takip edilesi bı yapim olmuş. Küçük çocuklar yanıltmasın gayet yetişkinlere hitap ediyor. Bı gecede 10 bölümüde izletti yani.

0 Cevapla
Necip Kiliç
3 yıl önce

2. Sezonu Sabırsızlıkla Bekliyorum Admin Bilgin Var ise Eğer Bilgilendirirsen Sevinirim Bu Arada Bugüne Kadarki En İyi Uzay Temalı Dizi.

0 Cevapla
Emre Karakuş
3 yıl önce

Canlarım benim yaa! bu dizinin 1998 yılında filmi olduğunu bilen zaten yorumsuz izler. Ha illa yorum yapmak isterse de dizinin filme bağlı olarak akıcılığı, kurgusu, efektleri vs. konusunda zaten adam akıllı yorum yapar. o yılda doğmuş :)) ya da o yıllarda henüz aklı baki olmamış kardeşlerimiz varsa kenara alalım!!! İyi seyirler diliyorum, izleyelim ve bilim kurgu severler için bakalım beklentilerimizi bir zamanlar film olarak karşıladığı gibi bir dizi olarak da karşılayıp karşılamadığını görelim!!

0 Cevapla
yavuz ayvalı
3 yıl önce

Kim ne söylerse söylesin film harika filmi begenmeyenler siz bizim yönetmenlerin yaptıgı abuk subuk dizileri izleyin admin eline saglık

0 Cevapla
Erdem Degirmenci
3 yıl önce

İlk bölümü ve son bölümü izlerseniz zamanınızı boşa harcamamış olursunuz dizi baştan sona zaman kaybı, çok fazla ergen tartışması var, bölümlerin bağlantısı başarısız acaba ne oldu az önce diyorsunuz, bir sorun çıkıyor ve sorun hallediliyor, baştan sonra dizi böyle. Kısaca bilim kurgu diye izlemeyin.

0 Cevapla
Background
Kapat ×