HAPPY! İzle

HAPPY!

Grant Morrison ve Darick Robertson’ın aynı isimli romanından uyarlanan dizi, içki ve uyuşturucu bağımlısı eski detektif/yeni kiralık katil Nick Sax’ın ters giden bir cinayetten sonra tamamen tersine dönen hayatını konu alacak.


HAPPY! Dizisini Sevenlere Öneriler
Yorumlar 18
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
orhan
2 yıl önce

Daha izlemediniz mi neyi bekliyorsunuz izleyin

0 Cevapla
Ercan Aytekin
2 yıl önce

vurdu gol oldu :D ulan 3. sezon nasıl geçicek merakla beklıyorum....

0 Cevapla
Micheal Levi
2 yıl önce

Hocam 4. Ve 7.bolumu indiremiyorum indirme hazir degil diyor surekli

0 Cevapla
kaan Yönetici
2 yıl önce

9. bölüm farklı bir diziye ait. Bilginize.

0 Cevapla
Fer Hat
2 yıl önce

Admin 9.bolum başka diziye ait yanlış yuklemisin dostum

0 Cevapla
omer
2 yıl önce

Kağan selam 2.sezon 9. bölüme Twilight Zone yüklemişsiniz. İyi çalışmalar.

0 Cevapla
Santur ermishh
2 yıl önce

kaan dostum bu dizi harika .3 . bölüm nezaman gelicek

0 Cevapla
Filmlovers
2 yıl önce

Kaan sen nasıl bir kralsın ya😍

0 Cevapla
mustafa
3 yıl önce

7. bölüm ne zaman çıkıcak

0 Cevapla
hakan
3 yıl önce

Kaan merhaba bu site ve paylaşımlar için gerçekten teşekkür ederim en iyi site açıkara ;) bu dizinin 6.bölümü ne zaman çıkacak bilgin var mı şimdiden ilgin için teşekkür ederim.

0 Cevapla
kaan Yönetici
3 yıl önce

6.bölüm çıktı fakat ingilizce altyazısı çıkmadı o çıkıp çevrildikten sonra yayınlarım

0 Cevapla
ertel
3 yıl önce

bu dizide 2 dakika rahat yok mu ya? :)) bırakın da adamın yaraları bir iyileşsin :)

0 Cevapla
Bado
3 yıl önce

abi ne oldu bu diziye devamı ne zamandır yok

0 Cevapla
kaan Yönetici
3 yıl önce

bu hafta var dostum altyazısı çıkmadı daha onu bekliyorum

0 Cevapla
ilkaybey
3 yıl önce

Jason statham lı crank filmini sevdiyseniz bu diziyi de seversiniz uçuk kaçık fantastik bence izlenir

0 Cevapla
arzu
3 yıl önce

Dizi kurgu çok güzel farklı bir konusu var direk baslayin

0 Cevapla
ertel
3 yıl önce

:D :))) BU NE LAN... KARA MİZAH GİBİ BİR ŞEY... DEĞİŞİK BİR ŞEYLER İZLEMEK İSTEYEN KAÇIRMASIN

0 Cevapla
spartanx
3 yıl önce

Her halde aradığım diziyi buldum.Emeğe sağlık

0 Cevapla
UYGAR
3 yıl önce

Daha önce hiç böyle bir şey izlememiştim. Sürekli aksiyon var komikde ayrıca manyak bir kurgusu var, fantastik ögelerde güzelce eklenmiş ve ben bayağı sevdim ve saniye sıkılmadım 2 bölüm ne ara izledim anlamadım

0 Cevapla
seko79
3 yıl önce

animasyon essekk cıkıncaya kadar dedım belki begenirim dedim ama yok benden bu kadar bu puan cok..

0 Cevapla
Background
Kapat ×