Dark İzle

Dark

Dünyanın gözü iki küçük çocuğun kaybolduğu, bir Alman kasabası olan Winden’dadır… Çocukların kaybolması, dört aile arasındaki karmaşık ilişkileri ve yaşanan çifte hayatları ortaya çıkarır. Her biri bir saatlik, on bölümden oluşan dizide, izleyici gizemli bir şekilde aynı kasabada 1986 yılında yaşanan olaylara sürükleniyor.


Süre: 53 dakika
İzlenme: 9008 izlenme
Yıl - Ülke: 2017 Almanya
Oyuncular:

Dark Dizisinin Tüm Bölümleri

Dark Dizisini Sevenlere Öneriler
Yorumlar 41
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
oguzkaan
5 ay önce

Dostum tema harika olmuş ellerine sağlık. Diziye yeniden başladım bu arada ama sonradan neden İngilizce dublaj döndü bölümler?

0 Cevapla
hdkaan Yönetici
5 ay önce

hangi bölüm ingilizce hocam

0 Cevapla
Celil1
4 ay önce

sayın admin izlerken hata kodu veriyor

0 Cevapla
kaan Yönetici
4 ay önce

daha detay verir misiniz hocam

0 Cevapla
hdkaan Yönetici
5 ay önce

hangi bölüm ingilizce hocam

0 Cevapla
oguzkaan
5 ay önce

3-4 bölüm İngilizceydi hocam ama geçtim hatırlamıyorum şu an. İlgin için teşekkür ederim.

0 Cevapla
sahin
5 ay önce

Kaan merhaba, hem üyelik sistemi hem de dizilerde sezonlar arası geçecek yeni tema geliyor demiştin, 1 yıl oldu neredeyse iptal mi oldu?

0 Cevapla
kaan Yönetici
5 ay önce

yok bitti testler yapılıyor bu hafta geçmeye çalışacagız

0 Cevapla
Nurettin
6 ay önce

ilk sezon değerlendirmem: kurgu ve müzikler güzel, senaryo vasat. ikinci sezon toparlanmalı. not: aile ile izlemeyin! 6/10.

0 Cevapla
Brandon
10 ay önce

Bir dizide bu kadar es olur mu? Dizinin yarisı sessizlik. 1.sezondan 2 bolum 3.sezondan son 4 bolum izledim Yetti bana. Bomboş bir dizi

0 Cevapla
emre
11 ay önce

Sonu açık bir bitiş olmuş muhtemelen devam ederse bu sefer paradoks değil başka bir bilimsel bilinmezlik ile devam edebilir

0 Cevapla
Benden Söylemesi
11 ay önce

1. 2. Sezonda zamanda yolculuk fikrine tam alıştık derken 3. Sezon paralel evren eklendi.4. Sezon da uzaylılar gelir artık.Senaryo çıkmaza girince uzatmak için saçmaladılar. Zamanda yolculuk olsa hiç başlamazdım.

0 Cevapla
ruhi çatlak
1 yıl önce

Saçma sapan bir filim, nedenmi aynı şeyi dönüp duruyor, sinema filmi olarak 2 saatte işlenebilirdi, sulandırılıp yıllarca dizi olacak bir konusu yok. Bunu beğenenler filimden anlamayan tayfa, azda değil sayınız.

0 Cevapla
cemal
1 yıl önce

3.sezon 1 ile 2 ye göre sıkıcı geçti ve sarmadı açıkcası 1 ve 2 sezonlar mükemmel derecede güzeldi.

0 Cevapla
Uğur Bulut
1 yıl önce

bu 1.2.sezon nerede? varsa da neden ayrı bir sayfa da

0 Cevapla
Diwonne Hunter
1 yıl önce
Bu yorum spoiler içeriyor! Yorumu görmek için tıklayın.

1 ve 2. sezon iyiydi de paralel dünya ne abi zaten 33 yıl ileri geri gidiyorsunuz yok 1921 yok 1954 ulan tam ılştık dedik bu seferde paralel dünya üşüştü 3.sezon pek umduğum giib olmadı sadece belli başlı nedenleri öğrenmiş oldum izlemesem de olacak nitelikte

0 Cevapla
Mehmet Işıklı
1 yıl önce

hocam alt yazı versene bazı kağıtarda almanca yazıyor filmin büyük gizemi o kağıtların üstünde ne yazdıgıyla ilgili Tr dublaj iyide ara sahnelerde dediğim gibi kağıtlarda alt yazı ver ne oldugunu daha iyi anlamamız için

0 Cevapla
Tabutta Rovasata
1 yıl önce

Su dizilerin köşelerine link acsanız sezon 1 2 diye kolay erişim sağlasak çok güzel olur bir diziyi ilk sezonundan itibaren izlemek istediğimizde her seferinde aratmasak harıka olur sevgili kaan

0 Cevapla
Fehmi Ozkaraca
1 yıl önce

dizinin resmi şarkısı https://youtu.be/fIPZnP_nMXA

0 Cevapla
Fehmi Ozkaraca
1 yıl önce

Beyin yakan dizi. Müzikleri kurgusu olağanüstü. Bitmesine üzüldüm

0 Cevapla
tr59
1 yıl önce
Bu yorum spoiler içeriyor! Yorumu görmek için tıklayın.

2 paralel evren ve bunların geçmiş ve geleceği birde bunların alternatif evrenleri..... Nolan bunun yanında halt etmiş...Şimdi final itibari ile bunların hepsi yaşandıktan sonramı herşey eski haline döndü yoksa hiç yaşanmamış mı sayıldı? Yaşanmadıysa boşunamı izledik? Beyin bırakmadın bizde dark...

0 Cevapla
Zeze
1 yıl önce

Ilk bölüm sonrası kafalar yandı yine

0 Cevapla
Erkan Borlukçu
1 yıl önce

Hiçbir filmde ses gelmiyor admin tüm sitelerde bu sekil de baltim çoguna sesinizi kısmışlr sanki

0 Cevapla
zaptu
1 yıl önce

Gönlümün şeyi geldi işte :D tam zamanında ilaç gibi

0 Cevapla
Fiona Cosmos
1 yıl önce

Şuan varya açıp izlememek için kendimi zor tutuyorum yarın son sınavım kaldı ona da girip öyle rahat bir kafayla izlicem

0 Cevapla
Mehmet Kalkan
1 yıl önce

Kanka indiremiyorum 4.bölümü hatta açılmıyor neden

0 Cevapla
kaan Yönetici
1 yıl önce

düzelecek...

0 Cevapla
Murat Can
1 yıl önce

ikinci bölüm açılmıyor

0 Cevapla
Erhan Evkuran
2 yıl önce

Kaan kardeşim,diziyi ilk sezonu ile beraber nasıl indirebilirim telefona? Çalıştığım yerde internet yok.Gece nöbetçiyim bu hafta.Nöbette iyi gidiyor.

0 Cevapla
Genç Türkler
2 yıl önce

Erol Evgin de oynamış :-)))) https://www.youtube.com/watch?v=nNwL4Cgr1uE

0 Cevapla
Emirhan Ergüler
2 yıl önce

bu dizilerin çohu böyle 53 dakkamı hep si yoksa tek bu dizimi

0 Cevapla
sila
2 yıl önce

Türkçe altyazı seçeneği getirebilir misiniz dublaj hiç izlenmiyor

0 Cevapla
Yağmur getiren
2 yıl önce

İlk 20dakikada herşeyi tahmin ettim, sonraki saatler boyunca olmasını izledim(bekledim).. dizi vasat, gizem yok, akıcı değil, daha ne kadar yavaş gidebilir bilmiyorum, konu yok, zamanda yolculuk olayını nükleer santrale bağlama fikri 10yaşındaki bi çocuktan çıkmış olmalı.... sadece nereye bağlayacaklar?sonunu merak ediyorum. Tümden vakit kaybı şuan kendime acıyorum. :(

0 Cevapla
Last Castle
2 yıl önce

Sen çok izleme. İzleyince sapitiyosun. Bu arkadasin yorumuna bakipta sonuca varmayin. Dizi guzel paradokslar vs beyin yakan cinsten. Izlettiriyo kendini. Neymis 10 yasinda cocuktan cikmis kendisi cernde atomu parcaladi da ondan begenmiyor.

0 Cevapla
filmsever
1 yıl önce

dizinin ilk bölümü daha ve dediklerine katılmıyorum ve büyük ihtimal hiç bir şey tahmin edemedin o yüzden buyorumunu dikkat etmeden yazdığını düşünüyorum.Dizide ince detaylar vererek bi karakterin ileride önemli rol üstlenebileceğine ve küçük olayların dizide büyük şeylere sebep olabileceğini söyleyerek izleyiciğinin beynini kullanarak izlemesini sağlıyo söylermisin buna benzer kaç tane dizi var , bence sen yasak elma izle daha çok hoşuna gider böyle güzel bi yapımı bu kadar aşağılman bence hiç mantıklı değil

0 Cevapla
murat
2 yıl önce

beyin a.... gecırdım bu ne la

0 Cevapla
Tamer cevik
2 yıl önce

Bir bakarmisin lütfen kaan bey

0 Cevapla
Tamer cevik
2 yıl önce

5 bölüm uzay yolu olmuş admin

0 Cevapla
ozgur çolak
2 yıl önce

kaan gözünü seveyim türkçe dublaj olanlarıda yayınla. şehsen ben türkçe altyazılı izliyorum ama ailecek izlediğimiz diziler var buda onlardan biri lütfen türkçe dublaj da sun. Teşekkürler.

0 Cevapla
Background
Kapat ×