Blood Drive İzle

Blood Drive

Distopyaların en belalısına hazır mısınız? Los Angeles'ta kanun namına çalışan son polis memuru ölümüne bir yarışa katılmaya zorlanmıştır. Benzin yerine insan kanıyla çalışan arabalarla yapılan bu yarış ölümüne bir mücadeledir. Bu sırada yarışa bir Femme fatale dahil olur ve bu çılgın konseptin seyri tümden kontrolden çıkar! Kan, şiddet ve seks bu çılgın dizide bir araya geliyor.


Blood Drive Dizisini Sevenlere Öneriler
Yorumlar 9
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
Niyazi
4 yıl önce

Final yakışmadı blood driveeee , seviyodum bu diziyi buda gitti .

0 Cevapla
ugur
4 yıl önce

Kafası uçuk kaçık işlerle meşgul olan kişiler kesinlikle izlesin.Ben izledim ve tek kelimeyle bayıldım...

0 Cevapla
sedat
4 yıl önce

hocam 11.bölüme alt yazı ne zaman gelicek

0 Cevapla
kaan Yönetici
4 yıl önce

yarım saate atarım hocam altyazılı

0 Cevapla
abdulkadir
4 yıl önce

açıkcası buradaki yorumları okudum kımse begenmemıs diziyi fakat dızıdekı ana karakter christina ya hayran oldugum ıcın ızlemeye basladım sahsen büyük ölcüde begendım fılmı bazıları absürd demiş fakat fantastik keliemsini görmemiş izleyin yada izlemeyin demicem ama en azından yorumlara göre yola cıkmayın

0 Cevapla
Üzgün
4 yıl önce

Kardeş Dizileri izleyemiyorum direk karşıma fragman çıkıyor bende bir sorun mu var ? Tarayıcım chrome ?

0 Cevapla
kaan Yönetici
4 yıl önce

sag tarafta az üstte bölümler dostum yazıyo bak orda 1.bölüm 2.bölüm diye

0 Cevapla
semih
4 yıl önce

dizide mantık aramayın bol kanlı olması ve çok güzel efeklerinin olmaması tarzından kaynaklı yine kendi içinde bir mantığı ve eleştirdiği şeyler var tabi . olaylar gelecek zamanda geçiyor yani 1999 da..:D 99 nasıl gelecek zaman akm diyenler için dizi çekim tarihi 1970 olarak baz alınıyor groundhouse yapım dediğim gibi tarzı öyle..:D düşük bütçeli bir dizi düşük bütçe değime bakmayın 10 tane türk dizisi çekersiniz o parayla benim hoşuma gitti açıkçası severek izliyorum her türlü saçma yaratığın bulunduğu hem eğlenceli hemde iğrenç bir evreni var deathrace 1975 yapımı olan ondan esinlemiş ve daha bir çok şeyden esinlenerek ortaya çıkmış bir dizi.. dolu vaktiniz varsa da izleyin..:)

0 Cevapla
mustafa
4 yıl önce

midesi olana gitmez ama kan seven herkese iyi gider

0 Cevapla
Yasin
4 yıl önce

Hiç ummadık senorya hiç ummadık oyunculuk valla HELAL olsun arkadaslara... Bu diziyi izlemeyen çok sey kacırır. Ayrıca sitede görev yapan arkadaşlara da teşekkürler.

0 Cevapla
mustafa
4 yıl önce

Efsane olmuş umarım bitmez bu dizi

0 Cevapla
Background
Kapat ×