Billions İzle

Billions

Billions Dizisinin Tüm Bölümleri

Billions Dizisini Sevenlere Öneriler
Yorumlar 12
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
Gurcan_17
3 saat önce

10 tane yorum var biride dizi iyi veya kötü diyen biri çıkmamış hayret anlamış değilim .

0 Cevapla
Keylel
1 yıl önce

neden devam etmiyor ki dizi bilen var mı?

0 Cevapla
umit
2 yıl önce

merhaba hocam dizinin 1.2.4 ve 7 bölümlerini indirdim geri kalanları indirmiyor sorun nedir hocam kolay gelsin

0 Cevapla
umit
2 yıl önce

1 ve 2 bölümleri indirdim fakat 3.5ve 6 bölümleri indirmiyor sorun nedir acaba kolay gelsin

0 Cevapla
Adsız Ardalı
2 yıl önce

player'da sıkıntı var

0 Cevapla
Adsız Ardalı
3 yıl önce

3-4 defa "billion" kelimesi milyon olarak çevrilmiş....billion is 1.000.000.000> yani milyar...ben altyazısız gayet iyi idare ediyorum da, ingilizce bilmeyenlere daha temiz hizmet adına bir uyarıda bulunmak istedim

0 Cevapla
hakan
3 yıl önce

MART 26 MI YUH ARKADAS EFSANELER ARASINA GIRMIS BIR AKIL OYUNU GIBI DIZI BU KADAR BEKLETILIRMI YAHU AMA SENARYOSU IYI KURGU VE ISLENIS TARZI GUZEL 10 10

0 Cevapla
agnc
4 yıl önce

2.szn 9. blm alt yazı ne zmn gelir admin

0 Cevapla
Eylül
4 yıl önce

sana hak vermekle beraber biraz ağır eleştiri olmuş. izleyecek dizi ararken denk geldim. konusuna bakayım dedim dizi içeriğiyle alakasız olduğunu gördüm. yorumları incelemek istedim sizin yorumunuz gözüme çarptı. kaan kardeşim bizlere dizi izletmek için elinden geleni yapmaya çalışıyor, biraz yapıcı ve yardımcı yorum yapmalıyız. eleştirmek çok basit, kaç tane diziyle ve bölüm yüklenmesi ile uğraşıyor burada bunları da düşünmek gerekiyor. eminim fırsat bulunca dizi açıklamasına el atacaktır.

0 Cevapla
kaoskan
4 yıl önce

selam admin. alt yazı ne zaman gelir 4 bölüm içn?? tşk..

0 Cevapla
ersinbaba
4 yıl önce

Diziyi izleyip izlememek arasinda kalan bir kisi bu infoyu okusa dizi hakkinda ne bilgi alir? Admin ? Filmin muhasebe kayitlarini mi takip ediyoruz, yoksa dizinin ne oldugunu anlamak icin mi info okuyoruz?

0 Cevapla
ghostown
5 yıl önce

dunya merkez bankalarinin %99.9 u zaten rotshchild ailesinin elinde. senin senaryo tamam iyi hoşta napicak supermen gelip yerin kriptondan dolar mi getiricek :)

0 Cevapla
Background
Kapat ×